Remaja Yang Hidup Macam Raja!

Assalamualaikum..
selamat pagi! (da pagi da ni)
aku sangat-sangat jealous dengan remaja yang kaya..
Aku baru je pas tengok NTV7 td sebelum aku tulis entry ni *rumah xde astro la*
takde cerita menarik pun, jadi aku layan la 'Teen Crib' dan hasilnya.. 
dari awal sampai abis benda tu.. Just "WOW!" je terkeluaq dari mulut aku ni *banyak kali*
Nak tau kenapa?

sebab..
dorang kaya..
Teen Crib ni realiti program, tentang remaja yang ada rumah macam istana, maknanya kaya..!
Dorang akan tunjukkan setiap inci rumah dorang tu.. Macam-macam yang ada kat lam rumah tu..
jelessss
Kolam, Gym, private nightclub, movie teater, studio.. ish.. banyak lagi lah.. *jeles

Pendek kata, parents dorang sangat-sangat kaya! untung lee.. 
Orang lain kena kerja keras nak kaya *tu pun belum tentu kaya*
tapi dorang, lahir-lahir je da kaya! 
Kalau aku ada rumah cam istana kat atas tu, aku ajak korang tinggal sekali ngan aku *baik kan*
alahai.. beruntung nya dorang.. 
tapi.. tapi.. tak bermakna aku tak bersyukur aw dengan kehidupan aku sekarang..
Walaupun rumah aku rumah teres je, Happy tu yang penting kan.. 


4 KOMEN BERKOTAK BULAT:

Unknown said...

WWOOOWWWW!!!!

okla tu uma teres, uma aku stiggn jer, uma kg..huhu

kotak bulat said...

uma aku kt melaka..
umah ko kt kl.. WOWW!!

Zik said...

kalau kaya pun... hidup macam tak bebas... ada jer orang nak culik ker, .... so dah kena upah guard... nak jalan2 pun dah tak bebas...

Unknown said...

hahaa kb rilex la..tak semua yang kaya tu hidup bahagia

Post a Comment