Segmen #2 Blog Oh Blog : Aktiviti 2- Saya Suka Entry Ni

Sebarang maklumat mengenai segmen ni..sila klik kt header di atas.

perkara yang perlu aku lakukan untuk segmen ni.
1. nyatakan anda kumpulan dan senarai ahli kumpulan
Aku kumpulan 2 dan ini ahli kumpulan aku..
  1. http://bibie-mumui.blogspot.com/2011/05/segmen-2-blog-oh-blog-aktiviti-1.html 
  2. http://roseskalerful.blogspot.com/2011/05/segmen-2-blog-oh-blog-aktiviti-1.html 
  3. http://cekedismanis.blogspot.com/2011/05/segmen-2-blog-oh-blog-aktiviti-1.html 
2. Masuk setiap blog ahli kumpulan dan cari entry paling menarik pada anda dan nyatakan kenapa

1.

Aku rasa entry cara menyimpan baju dalam beg kecil merupakan satu perkongsian yang menarik sebab ramai tak tau macam mana nak memuatkan pakaian yang banyak ke dalam beg yang kecil. Jadi ini merupakan entry yang menarik untuk dikongsi bersama.

2.

Entry yang aku rasa menarik ialah dentist a.k.a doktor gigi . Entri ini menerangkan tentang makna dan maksud dental cleanings (scale and polish). Maklumat yang boleh menambahkan lagi ilmu kita tentang perubatan pergigian. Kalau rasa menarik, baca di blog roseskalerful ye..

3
emm..kawan ni banyak masuk segmen and giveaway, aku selongkar abis blog dia ni.. Entry yang best bagi aku ialah Ayat love*toink* . Kenapa best? sebab.. aku suka setiap perkataan yang ada dalam entry ni.. memandangkan aku punyai hati bunga.. lalala~~

4
eh! macam kenal je yang last ni.. hahaha.. blog aku la.. 

sekian..tu je..selesai!








2 KOMEN BERKOTAK BULAT:

arituarini said...

nnt sy punya header kita bincang ye...lambat2 pun tk pe..tk de idea lg nk buat mcm mana...facebook mana?

Unknown said...

semua header blog yang menarik

Post a Comment