Control Malu

Assalamualaikum...


Tadi ada yang tanya aku.. blog aku ni tentang apa?  blog yang promote blog lain je ke?
err... Jawapan aku...
" blog aku sukati aku lah...hahahhaha"
ish! sila jangan percaya ye tu jawapan aku..
Sebenarnya aku tak kisah pun nak tolong support orang lain, aku buat blog sebab aku suka menaip dan cari kawan.. tak rugi pun kalau aku tolong orang lain, sebab aku pun masih baru jadi aku paham apa pentingnya promosi untuk blog kita supaya orang kenal.. tak kenal maka tak cinta kan... *jiwang*
Jom join segmen aku kat sini, tarikh tutup 11.59 malam ni.

Dah..tutup cerita.. aku nak cerita lain pulak..
Tadi aku pergi makan kat kedai makan yang agak popular kot.. sebab aku tengok ramai orang, mampat sampai nak cari meja kosong pun susah.
lepas pusing-pusing cari meja, aku dengan kawan aku jumpa jugak satu meja kosong..
lepak lebih kurang 5minit, takde jugak yang datang amik order.
keliling meja aku pulak memang ramai orang,
Bila nampak je pelayan lalu untuk hantar air kat meja lain, aku pun panggillah dia.. tapi dia buat bodoh je..

Tunggu punya tunggu, datang lagi sorang pelayan...
kali ni aku nekad, aku akan panggil tak kira walau apa pun yang terjadi..
" Bang!" jerit aku kuat sambil angkat tangan tunjuk lima jari , takut dia tak perasan..
Peh, memang dia tak perasan aku panggil, aku sempat tengok sekeliling dan aku nampak orang tengah pandang aku yang masih angkat tangan ni.

Dengan pantas hasil minum susu nespray dulu.. aku terus cakap kat kawan aku..
" Beb, give me five!" 
Nasib baik kawan aku paham yang aku tangah malu..hahahaha

serius jatuh saham aku kat tengah-tengah orang ramai tu.
sebab malu dan bengang, aku bangun dan terus je masuk dapur kedai tu..hahaha.. tu lah..aku panggil korang tak nak dengar, kan aku dah sampai dapur..

aku rasa kedai tu ramai sebab orang kena tunggu lama, bukan sedap pun..mahal pulak tu..menyesal aku makan sana..

41 KOMEN BERKOTAK BULAT:

nuyui a.k.a miss YUI said...

hahah,pndai cover ea!!

Ezad Skytech said...

haha... baik punyer cover la KB... give me five... hehe~ (^^,)

Unknown said...

yeah, give me 5!!! :D

dah baca komik atwr #4?
http://eleventx.blogspot.com/2011/07/atwr-comic-4-budak-budak.html

Anonymous said...

bile nak promote blog i pulak. heee.
ececeh nak cover malu la to. haha.
mmg stress tgu lame2 ni

Sri_Tulip said...

pergh!bijak kawan kamo tu cover malu kan???Hihihi... Tak sangka...slalo cmtu la...arap je ramai orang, tp makanan hampeh...pastu harga mahal nak mampos!

Anonymous said...

kannn kite sering tertipu dgn sangka ramai org tu sbb sedap. padahal servis lembab ngeh ngeh ngeh

Green Apple said...

nasib baik ngan member... ada gak yg tolong cover...
rasanya bukan KB je yg pernah kena situasi camtu... org lain pon pernah kena gak.. tapi malu nak cite.. hehe

Unknown said...

kamu mkan kt ane ni kb oi ?? huhuhu terer kamu cover line ye .. huhuhu tahniah tahniah heheh

Unknown said...

kehkeh,...pandai cover tu..kehkeh mahal yer makanan dekt situ..kalo mahal.xyah pergi lg lh..huhu

Tea Dno said...

errr. tea suka tinggalkan kedai yg lambat amik order. (walaupun kedai tu xramai org, cuma servis lembab cam sipot sedut)

mahal xguna, kalau rasa kureng.

feyza said...

amboih..~

FADZ said...

haha..baik punya cover..=p

Nasz said...

the best cover..haha..

MOHD NASER.com

myzziema said...

hahahaha cover line baik punya! boleh pulak ber'give me 5' dekat situ. hahaha non stop gelak XP

Far8 budak baik said...

ahahaha beb
pandai lah kawan kau cover..
agagagaga

semutsengal said...

WAKAKAKKKAAKAAA,


aku dah mula mnum nespray jugak tau !!

myhatiku said...

kene buat announcment la KB..aha:D
nice cover..haha

AshaNazal said...

hahaha. agak malu di situ yer. apa2 pun pandai cover ek.

Wani J said...

Hahaha :D bagus betuL kawan tu ..

Fathiah Hamim said...

oh yeahh kales terbaekk. :D

aamalinaazman said...

aiyaaaakk...heheh..besabo la yep2..=)

syuxer said...

kahkahkah boleh jadi covergirl dah neh..;p..

pandai cover2 heheh..

memang pun bila ramai orang,waiter wat bodoh je..maklumalh bajet femes padahal nak bagi tendangan menjulang kat muka waiter yang bodoh tak dengar panggilan kita..aishhh..

lenkali blacklist kedai tuh ye hheeheh..banyak lagi kedai..ala kedai sikit orang,bukan bermaksud tak sedap kan..maybe orang tak merasa lagi kedai dia heheh..

zarul farhana said...

hahahhhaha....


pndai cover...law saya kt ctue serius trgelak pnya...hhhhahahah

arituarini said...

kih kih kih.. mk cik pandai cover ek.. bgus2...

cik pip said...

huhu..sabar jelah ea kb..
pip pun pernah tunggu order dekt 1jam..hu3

Unknown said...

give me five KB...hahaha..bijak-bijak..jgn dok pi dah kedai yg servis out mcm tu... :P

Wanie said...

huwaa..sangat malu la KB..
kalau wanie dah lari kuar, bkn lari g dapur..hehe

Unknown said...

haha baek punye cover kb! hehe...
makan tmpt sibuk mmg tak best! bazir waktu nak2 pulak kalau tak sedp...errr,,

Sarah Mnasir said...

haha.. bole plak cm2..

iPai said...

hehe .. penah juga sampai cam tuh .. memang kita tak boleh nak buat pape laa kan ..


daripada penulisan awak ni kan, saya nampak awak betul-betul jujur dalam berkehendakkan sesuatu ...


cara awak kata 'suka menaip dan cari kawan tuh' sgt jujur ..


dan bile awak kate jalan sampai ke dapur tuh pon nampak cam awak ni memang determined betul .. uhuuh

scya lollita said...

hahaha nak je ak tgk reaksi kau bile org sume pndg hikhik

ir yien 9897 said...

hahahhaha
sangat kelakar.... :)
nice entry..
yien pernah pakai high heels,
then terjatuh depan org ramai,yien konon2 slh kan bf yien tolak yien..

owh promote blog yien pula..cian kat yien :) hehehehe

Unknown said...

tak pe kb kan ada topeng 4 segi cover muka hihi..D

syiela said...

hikhik.. pandai kb cover malu :)

RHI said...

kakak pun pernah kena, dah order sebenarnya, tunggu punya tunggu tak sampai2, akhirnya kakak angkat kaki pergi dari situ, dengan hati yang membara...hihi

BeloG MTT said...

Cover line cemerlang nie... hehehe

Unknown said...

hahaha..mesti lawak..*_*..jgn pergi lagi kalau x sedap..buang duit jer..

Nurul said...

hahaha..mmg terbaik la

Unknown said...

hahaha.. kelakar lah KB nihh. aksi spontan yg terbaekk.he

Unknown said...

baik punya cover ek??

K said...

suke ayat last tu, gimme five XD

p/s : takde option lain, tu yang makan sane :P

Post a Comment