Tak dapat tipu ibubapa di blog

Pada entri lepas, aku ada ajar anak-anak untuk mengelakkan handphone mereka daripada di selongkar oleh ibubapa bila buah hati telefon masa tak ada handphone di sisi anak-anak.. kalau belum baca, boleh baca di entri sini. Aku pun cuba try,  tapi malangnya belum sempat aku mengubah nama my panda sebagai 'battery low', mak aku dah kenakan aku dulu!
mak aku kata, " ni baterry handphone kau low.."
aku waktu tu tengah menghadap laptop, jadi sepantas kilat aku minta tolong mak aku hulurkan handphone tu pada aku sebab aku nak caj.. lepas tu dia kata..
" tak low pun, kan kau tulis dalam blog"

reaksi aku?
Ceiit! aku lupa mak aku pembaca setia blog aku! segan..segan!

korang nak tahu tak? sebenarnya ramai ibubapa yang baca blog dan ada blog sekarang ni..


jadi kesimpulannya, jangan bagi tips menipu ibubapa di blog ye..

p/s : menonton anugerah skrin yang hambar dengan lubang hidung disumbat tisu... selsema la..

31 KOMEN BERKOTAK BULAT:

Jom Makan said...

Nsib baik mak aq x pndai kompter..huhuhu

Zul De Alexis said...

hahaha...x boleh guna lah tip tu adoiii..hehe

Sarah Mnasir said...

haha.. mak silent reader ka? suh bce blog ara plak.. :P

Unknown said...

kena setempek..heheh

✿INA AINAA✿ said...

mak bapak skunk ni lebih cekap...jgn memain...hehehehehe...

Unknown said...

tu lah tak baik menipu tau.. kan dah kantoi busuk.. haha

Yana Houry said...

hahaha..mak bapak zaman moden..xde can nak menipu la =)

najihah sahami said...

hahaha..padan muka....tuhan tunjuk atas dunia..:P

Unknown said...

hahaha lawak siot. best2

Nasz said...

kantoi sudah. hehe.

Unknown said...

sepandai2 tupai melompat akhirnya jatuh dan terus dilanggar lori. terus mampus....

Mira Marcello said...

haha. nasib mak kite tak rajin berbelog ^_^

Anak Wak Mail said...

haha..bior betul,,mak ko baca belog ko??

anamizu said...

ya tu dia IBU BAPA sudah muncul =P







luv,
cik ana

Ca Ezah said...

naseb mak abah ca xtau langsung guna internet..pegang lap[y pon xpernah.huhu..

Qaseh Qhaleesh said...

huhu . parent kite skrg dah maju yurp . hihii .

cik kotak bulat di tag ---> http://qasehqhaleef.blogspot.com/2011/11/fill-in-blank.html

alia najiha said...

haha..
toing toing..
kan da kena balik.
nakal ehh :P

Anif Abdullah| AA said...

fuhh,lepas ni kena berjaga-jaga lah kb ye :)

EyqaLuvender said...

kih3...terkena kt kte blk nnt...
adeyhhh~

Anonymous said...

hehe...kantoi suda

Anonymous said...

hahhaa! tak boleh nak tipu mak ayah kitalah kalo camtu.. ehhehe

Unknown said...

hahaa .. kantoi daaa ..

RHI said...

anak akak pun dah ada blog, jadi bolehlah akak tahu apa yg dia orang buat nanti...memang tak boleh tipu ibu bapa

kajaharuna said...

ayah2, adakah ayah bace blog kakak??
ohh ayah saya tak tahu saya berblogin..

Unknown said...

mak bro tak tau internet tu apa..fuhh selamat heheee

Ezad Skytech said...

haha...tu la..lain kali jangan ajar tips2 macam ni...bahaya...haha~

K said...

haha, cool :p

tapi bila kantoi terus xcool XD

zareliqa afiqa said...

ngeee~ dah terkantoi kat blog. :D

aamalinaazman said...

hehehehe
ibu2 bapa2 moden dah ni
sama la dgn mak
asik2 tye
ari ni tulih ape pulak kat blog
hoohohoho =p

Anyyss Shuhaimi said...

mujur mak gua tak baca blog..kalau tak, tak terbayang..XD

panglima harapan said...

mama ngan abah aq mmg kureng pndai skit bab2 kmputer bgai...soooo, kami yg anak2 nie sgtlaahh bebas brmuka buku n brblogging tnpa btasan..wahhhaahaa..

Post a Comment