Siapa Ajek Hassan?

Pertama  kali aku dengar nama Ajek Hassan ini ialah dari seorang kawan blogger yang bercerita tentang bakat dia dalam nyanyian.. Bakatnya menyanyi secara akustik (main gitar) ditunjukkan di dalam Youtube, sama seperti yuna dan najwa latif, dia juga mempunyai peminat tersendiri.

Apa hebatnya dia sampai aku tulis entri ni? Lagu tema filem ombak rindu yang meletup baru-baru ini telah dinyanyikan semula oleh ajek hassan dengan versinya tersendiri. Terus-terang aku lebih suka layan lagu dia berbanding yang dinyanyikan oleh penyanyi asal..

Bagi sesiapa yang tak kenal dia, korang boleh cuba dengar ye..


Ini lagu Ombak rindu dan bawah ini pula lagu favourite aku



Hahaha, kawan-kawan aku kata aku macam orang tua, layan lagu-lagu lama.. tapi lagu lama memang best beb!

6 KOMEN BERKOTAK BULAT:

Unknown said...

kenai dah siap add fb die...hohoho

Anonymous said...

erk, macam pernah dengar jek tajuk lagu tu.. tapi dimana ye?

Unknown said...

apasal video dia tak keluar ye??
tenet akak slow kot..:p

SoLy SoLicious said...

o..baru tahu psai die....

hana said...

x knl spe dia..
skang dh knal...

mahadzira said...

tq for the info..baru hari ini tahu dan best dengar lagu ajek hasan nih kenapa tak buat album...rugi.

Post a Comment